با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه چه کار باید بکنم برای زندگی طولانی تر
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

با مرحله 3 بیماری مزمن کلیه چه کار باید بکنم برای زندگی طولانی تر

من در مرحله 3 بیماری مزمن کلیه چه کار باید بکنم تا زندگی طولانی تر تشخیص داده ام؟به گفته متخصصان، در ابتدا شما باید به شکل یک عادت زندگی سالم و ایجاد یک برنامه رژیم غذایی مناسب، آخرین چیزی است نیز مهم ترین چیز این است که یک روش سیستماتیک در زمان. اما در حالی که همه ما می دانیم آن آسان به دشوار، اما به انجام آن است. بعد اجازه دهید ما بعضی از جزئیات در مورد کسانی که همه چیز ما ذکر را ببینید.

مشخص شده است که رژیم غذایی به عنوان به عنوان درمان مهم در درمان بیماری مزمن کلیه است، بنابراین مطمئن یک رژیم غذایی مناسب با توجه به شرایط خود شما بسیار مهم است. به طور کلی، بیمار بیماری کلیوی باید یک نمک کم کم چربی، کم پتاسیم و مواد غذایی پروتئین با کیفیت بالا و نگه دارید،. اما افراد مختلف باید رژیم غذایی مختلف، بنابراین انجام آن را تحت ساخت و ساز از متخصص تغذیه خود را، در صورت لزوم، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت کنید.

درمان به موقع سیستماتیک مهم ترین نکته برای درمان این بیماری، دیالیز و پیوند کلیه درمان های رایج است اما برای بیماران مبتلا به مرحله 3 بیماری مزمن کلیه، راه های طبیعی دیگر به جای این دو روش است که به عنوان چینی گیاهان دارویی پزشکی شناخته شده وجود دارد. این می تواند کمک به بیمار به زندگی طولانی تر و بهتر با بهبود عملکرد کلیه و محافظت از آنهایی که باقی مانده است.

همانطور که برای یک عادت زندگی سالم، این چیزهای آشنا برای ما است، اما همه ما می تواند آن را انجام می شود. بنابراین، آنچه شما باید انجام دهید این است که آن را به عمل قرار داده در حال حاضر.

اگر شما هر گونه کمک در مرحله درمان 3 بیماری مزمن کلیه نیاز، شما می توانید به ما ایمیل، ما کمک خواهد کرد که شما برای حل سوالات خود را در اسرع وقت به صورت رایگان. ایمیل ما: sjzkideyhospital@hotmail.com





:: برچسب‌ها: مرحله 3 بیماری مزمن کلیه CKD درمان ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: